IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Over dit forum kanaal

Dit forum kanaal wordt gebruikt om officieel osCommerce Nederland nieuws kenbaar te maken.
U kunt hier zelf geen nieuwe berichten starten maar u kunt uiteraard wel reageren op de door ons geplaatste berichten.

Reply to this topicStart new topic
osCommerce Meeting 2009, 11 december, Londen, United Kingdom
mattice
post 28-11-2009, 16:32:42
Post #1

Administrator

Group: Site Admin
From: /dev/null
Member No.: 1
Naam: Matthijs van der Vegte

Aanstaande 11 december organiseert osCommerce na lange tijd weer een publieke meeting in Londen.

Het karakter is officieus, er zullen geen demo's of iets dergelijks worden gegeven, maar gewoon gezellig een drankje en of een hapje eten met mede-osCommerce gebruikers. En uiteraard 'n goede gelegenheid om kennis te maken met mensen van wie je alleen een avatar kent.
Daarnaast is de meeting ook een mini-reunie van voormalig teamleden; zowel Mark Evans (Sparky) als ikzelf zullen aanwezig zijn.

Heb je gelegenheid en zin om ook langs te komen ben je uiteraard van harte welkom!

Voor meer details zie: http://blogs.oscommerce.com/2009/11/07/osc...-december-2009/

--------------------
Matthijs van der Vegte,

osCommerce Nederland
Go to the top of the page

+Quote Post
i2Paq
post 28-11-2009, 17:08:20
Post #2

Group Icon

Group: Moderators
Member No.: 5331
Naam: Norman

Betekend dit dat we (eindelijk) een uitbreiding in het dev-team gaan zien met hopelijk een echte lift-off van osC 3 of ben ik nou té enthousiast?

Overigens zou ik graag komen als het bv. in Duitsland oid was geweest maar de UK staat het budget helaas niet toe.

--------------------
Norman in 't Veldt,

Moderator
osCommerce Nederland

+Quote Post
mattice
post 28-11-2009, 20:42:01
Post #3

Administrator

Group: Site Admin
From: /dev/null
Member No.: 1
Naam: Matthijs van der Vegte

Ik verwacht het wel, of dat een directe lift-off tot gevolg heeft weet ik niet, ik hoop van wel.
Wat Duitsland betreft; daar was de vorige meeting- maar gezien Harald in DE woont is het een logische lokatie voor een volgende meeting, dus wie weet smile.gif

--------------------
Matthijs van der Vegte,

osCommerce Nederland

+Quote Post
Dutch Web Promot...
post 09-12-2009, 14:30:20
Post #4

Group: Members
From: Almere Buiten
Member No.: 13990
Naam: Marcel Jong

Jammer, ik had erbij willen zijn om te beginnen de osCommerce community te leren kennen.

Hopelijk is er binnenkort iets 'in de buurt'.

--------------------
knip

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

RSS Lo-Fi Version Time is now: 06-09-2010, 15:33:16
© 2009  osCommerce Nederland.