Ga naar inhoud

Foto

Waar verzendverpakking kopen?

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Guru's Goodies

Guru's Goodies
  • Members
  • 24 Posts:
  • Naam: Jeetjezeg

Posted 15 May 2007 - 09:07

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af waar jullie de verpakkingen kopen voor de verzending. Ik heb al wel gezocht naar dit onderwerp en kwam ook een post tegen waar wat winkels genoemd werden, zoals verpakkingshop en binpac. Maar het nadeel vind ik dat je de verpakking dan meteen per bijv 500 stuks moet inkopen.
Ik heb producten van zeer verschillende formaten (zowel brievenbus als pakketpost) en omdat ik klein begin heeft het gewoon geen zin om zo groot 1 verpakkingsformaat in te kopen.
Dus wie heeft er voor mij een goede tip waar je goedkoop verpakkingen kunt kopen? Het hoeft niet perse via internet te zijn! Ik ben trouwens ook op zoek naar van die plastic enveloppen die vaak voor kleding gebruikt worden (ik wil ze voor tassen gebruiken).
Alvast bedankt!

Heleen

PS ik weet natuurlijk dat je ze gewoon bij het postkantoor en de bruna kunt krijgen maar ik dacht dat het wel ergens goedkoper moet kunnen als bedrijf?

#2 Henri

Henri
  • Members
  • 486 Posts:
  • Naam: Henri Kroeze

Posted 15 May 2007 - 11:22

Bij Binpac kun je de doosjes al vanaf 50 stuks bestellen! Of is dat nog te veel..?

Probeer Office Center eens, daar haal ik regelmatig spullen.
Refuse to grow up! Play with model cars!

#3 pinipink

pinipink
  • Members
  • 24 Posts:
  • Naam: Evelien

Posted 15 May 2007 - 11:36

Ik ga voor de standaard spullen ook naar office center of eventueel een sligro. Verder koop ik brievenbusdoosjes vaak online bij Discount pak daar kan je ze ook per 50 kopen (evenals diverse andere afwijkende dozen en rollen van 100m noppenfolie maar dan gewoon per rol en niet per 5 of 10) want die heb ik ook niet zo vaak nodig. Of het de goedkoopste is weet ik niet, het blijft natuurlijk altijd voordeliger als je ze in hele grote hoeveelheden koopt......maar ja dan zouden de kleine webwinkels een inkoopverbond moeten starten ;)
En in de prille begintijd van mijn winkel waren natuurlijk alle supermarkten erg blij dat ik ze van hun dozenvoorraad afhielp.. :lol:
Goedkoopste goede dozentape is volgens mij trouwens bij de Action...'t is natuurlijk geen Tesa maar nog steeds behoorlijk goed voor een belachelijk lage prijs.

#4 BeeldBouwers

BeeldBouwers
  • Members
  • 1,136 Posts:
  • Naam: Eric van den Berg

Posted 15 May 2007 - 12:59

Ik heb goeie ervaringen met Binpac. Niet duur en snelle levering, maar een kleine "waarschuwing" (meer een mededeling) is misschien wel op z'n plaats. Alhoewel het nergens maar dan ook helemaal nergens is terug te vinden, hanteren ze een minimum orderbedrag van 50 euro (excl. verzendkosten en excl. BTW). En bij kleine bestellingen betaal je een toeslag van 14 euro. Dat laatste wordt trouwens wel duidelijk op de website vermeld.

Wees dus goed voorbereid als je iets gaat bestellen. Bij orders kleiner dan 50 euro wordt je teruggebeld met de vraag of je nog andere dingen nodig hebt zoals papier of plakband. Wees niet overvallen door die vraag en kijk vantevoren even op de website of je misschien ook iets "nuttigs" kunt kopen om toch aan die 50 euro te komen.
Goed lezen is het halve werk.

#5 Astron

Astron
  • Members
  • 454 Posts:
  • Naam: Ron

Posted 15 May 2007 - 08:02

Goedkoopste goede dozentape is volgens mij trouwens bij de Action...'t is natuurlijk geen Tesa maar nog steeds behoorlijk goed voor een belachelijk lage prijs.

Dat is dus tape die niet (goed) wil plakken. Ik ben blij dat die Action tape op is bij ons. Dan maar wat duurdere tape.

Voor dozen hergebruik ik veel van de dozen van mijn leveranciers. Met een (Stanley) mes en goede tape en een beetje crea-gevoel kan je van grote dozen enkele kleintjes maken, op maat voor je verzendingen. Soms maak ik zelfs een grotere doos van twee kleinere dozen.
George P. Burnham: "I can't do it" never yet accomplished anything; "I will try" has performed wonders.

#6 pinipink

pinipink
  • Members
  • 24 Posts:
  • Naam: Evelien

Posted 15 May 2007 - 08:49

Dat is dus tape die niet (goed) wil plakken. Ik ben blij dat die Action tape op is bij ons. Dan maar wat duurdere tape.

Voor dozen hergebruik ik veel van de dozen van mijn leveranciers. Met een (Stanley) mes en goede tape en een beetje crea-gevoel kan je van grote dozen enkele kleintjes maken, op maat voor je verzendingen. Soms maak ik zelfs een grotere doos van twee kleinere dozen.

Nog nooit problemen mee gehad......maar goed iedereen dus zijn eigen voorkeur :)
Dozen herbruiken doe ik ook vaak, da's natuurlijk altijd het goedkoopste, maar als iemand anders nog meer goede goedkope adressen voor dozen en materialen weet hou ik me ook aanbevolen!

#7 BMWMaX

BMWMaX
  • Members
  • 159 Posts:
  • Naam: Marcel

Posted 02 November 2007 - 07:04

Via www.vikingdirect.nl. Hebben een goede service en zijn ook vrij snel met leveren.

#8 marbrick

marbrick
  • Members
  • 27 Posts:
  • Naam: Marcel

Posted 03 November 2007 - 06:38

Wij kopen meestal 2de hands dozen bij Kimya. Zien er keurig uit / scherp geprijsd en snel bezorgd.

#9 francishareen

francishareen
  • Members
  • 1 Posts:
  • Naam: francishareen

Posted 01 August 2016 - 10:55

Ik koop meestal mijn verzenddozen/postdozen in op www.dozenmagazijn.nl

ze zijn zeer voordelig, gratis verzending en als je vandaag besteld dan hen je het morgen in huis.